Általános kereskedelmi feltételek a „FiskalPRO” portálon történő vásárláshoz

Az áruk vásárlását jogi vagy természetes személyek (a továbbiakban: Fogyasztó) is végrehajthatják a portal.fiskalpro.eu internetes portálon keresztül, feltéve, hogy betartják az alábbiakban meghatározott szabályokat.
Az internetes áruház szolgáltatója: A3 Soft s.r.o.Továrenská 98/4, Púchov 020 01 Bejegyezve a Trencséni Megyei Bíróság Cégjegyzékébe, Sro szakasz, betétsz. 14910/R.Cégazonosító: 36337960Telefon: 042/4711642E-mail: obchod@a3soft.sk(a továbbiakban: „Eladó”).

I. Árurendelés

1. A Fogyasztó az Eladó áruit a portal.fiskalpro.eu internetes oldalon található kereskedelmi rendszeren keresztül rendeli meg írásos megrendelőlappal e-shopon keresztül.

2. Az ilyen megrendelés a Szlovák Köztársaság Nemzeti Tanácsának 108/2000 Coll. sz. törvénye értelmében kötelező érvényűnek és távszerződésnek minősül. a későbbiekben módosított és szabályozott módon.

3. Minden megrendelésnél minden természetes és jogi személynek – a vállalkozónak – meg kell adnia vezeték- és vezetéknevét, postai és számlacímét, telefon- és faxszámát, e-mail címét, cégazonosítóját, adóazonosító számát, áfaszámát, az áru megnevezését, megnevezését áru, darabszám, megrendelés dátuma, (az e-shopon keresztüli rendelés automatikusan megfelel ezeknek a feltételeknek).

4. Az ilyen adatok kizárólag az Eladó és a Fogyasztó közötti üzleti kapcsolat keretében kerülnek felhasználásra, harmadik félnek (kivéve az áruszállítást végző személyt) nem adjuk át az Országos Tanács személyes adatok védelméről szóló törvénynek megfelelően. Szlovák Köztársaság 122/2013 Coll.

5. Jelen megrendelés a megrendelés kézbesítését követően kerül rögzítésre az Eladó rendszerében, és ekkor jön létre az Eladó és a Fogyasztó közötti üzleti kapcsolat.

6. A Fogyasztónak jogában áll díjmentesen lemondani a megrendelését, azaz a portál.fiskalpro.eu e-shopon keresztül történő elektronikus megrendelés elküldésétől számított 24 óráig. A rendelés lemondására csak írásos e-mail formában van lehetőség. Az Eladó az elállási nyilatkozatról a Fogyasztót szintén csak írásban értesíti. Írásbeli űrlap szükséges az Eladó által támogatott lemondási okmányhoz és megszakításhoz.

7. A rendelés 24 órán belüli törlése esetén az Eladó az áru áfa nélküli vételárának 50%-áig terjedő lemondási díjat számít fel.

II. Árukkal kapcsolatos tájékoztatás

Az Eladó a felkínált árukról a Fogyasztó kérésére telefonon vagy e-mailben tájékoztatást ad hétfőtől péntekig 7:30-tól. 16:00 óráig.

III. Szállítási határidők

Az Eladó a megrendelt árut a megrendelés rögzítésétől számított 3-7 napon belül elküldi. Banki átutalással történő fizetés esetén az árut a kézhezvételt követően küldi ki az Eladó számlájára (SR és CZ esetén), abban az esetben hogy az áru raktáron van.

IV. Ár, fizetési feltételek és átutalási díjak

1. Közös megegyezéssel a Fogyasztó utánvéttel/befizetéssel fizet az Eladó számlájára, vagy esedékes számlára. FIGYELMEZTETÉS Számlafizetés esetén az áru a fizetés megtörténtéig az Eladó tulajdonát képezi. az eladó számlájára fizetett. Az Eladó kérheti az áru visszaszolgáltatását a számla lejárta után. Az áruknak az eredeti címkékkel ellátott eredeti csomagolásban kell lenniük, és nem szabad felhasználni, ellenkező esetben a Fogyasztót terhelik az áruban bekövetkezett esetleges károk.

2. Megállapodott esedékességi számlafizetés elmulasztása esetén az Eladó jogosult a Fogyasztóra szerződéses kötbért számítani, melynek mértéke az esedékes összeg jóváírásáig a meg nem fizetett összeg 1%-a. az Eladó számlájára.3. A Fogyasztó fizeti az áru árát + szállítás, esetleg utánvéttel az áru átadásakor.4. Az Eladó nem vállal felelősséget a szállítócég által okozott áruszállítási késedelemért.5. A Fogyasztó a szállítási módot az e-shopban található megrendelőlapon vagy más kommunikációs
módon választja ki. A Fogyasztó az alábbi szállítási módokat választhatja:
a) REMAX futár
b) Szlovák Posta

V. Áruátvétel

1. Fogyasztó vállalja, hogy a megrendelésben megadott címen egyeztetett időpontban átveszi az árut.

2. A Fogyasztó az áru átvételekor köteles ellenőrizni a testi épséget és a szállítási hiánytalanságot. Ha a küldemény láthatóan megsérült és megsemmisült, a Fogyasztó köteles az áru átvétele nélkül felvenni a kapcsolatot az Eladóval, és a szállítmányozási kárt a szállítmányozó céggel igazolni. Az összeggel és fizikai terméksérüléssel kapcsolatos későbbi igényeket nem fogadjuk el.

3. A Fogyasztó a teljes ár Eladó számlájára történő megfizetését követően szerzi meg a tulajdonjogot, valamint a távoli szerződésben rögzített egyéb fizetési összegeket. A Fogyasztót terheli minden termékbiztosítéki kötelezettség, és köteles az árut saját költségén biztonságban tartani, és az árut úgy megjelölni, hogy az minden esetben könnyen azonosítható legyen az Eladó árujaként mindaddig, amíg a tulajdonjogok át nem szállnak az Eladóról a Fogyasztó, aki árut fog tartani.

4. Az Eladó jogosult kötelezettségek teljesítését, elsősorban az áru árának megfizetését kérni, függetlenül attól, hogy az áru tulajdonjoga nem került át a Fogyasztóra.

5. Az áruk sérülésének veszélye az áru Fogyasztó vagy képviselője általi átvételének pillanatában száll át a Fogyasztóra.

VI. A szerződéstől való elállás

1. Nagykereskedelmi értékesítés esetén a Fogyasztó jogosult a megrendelést díjmentesen lemondani, azaz csak az Eladó és a Fogyasztó első kapcsolatfelvételének napján, azaz azon a napon, amikor a Fogyasztó a megrendelést visszaigazolja. A megrendelés lemondására csak írásban (e-mailben) van lehetőség.

2. Abban az esetben, ha a Fogyasztó a jelen Kereskedelmi feltételek Szerződéstől való elállás pontjában foglalt kötelezettségének nem tesz eleget, az adásvételi szerződéstől való elállás nem válik teljes körűen hatályossá és az Eladó nem köteles visszaküldeni. a vételárat a Vevőnek, valamint követelheti az áru Eladónak történő visszaküldésével kapcsolatos költségtérítést.

3. Lehetőség van az áruk 14 napon belüli indoklás nélküli visszaküldésére. Az áruknak az eredeti, címkés csomagolásban kell lenniük, és nem szabad felhasználni.

4. Vevő a távoli Adásvételi szerződéstől elsősorban az alábbi esetekben nem állhat el:

a) ha a szerződés szolgáltatásnyújtást is tartalmaz, ha a szolgáltatást a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt és a Fogyasztó beleegyezésével kezdeményezték

b) ha a szerződés tárgya olyan áru vagy szolgáltatás értékesítése, amelynek ára az ármozgásoktól függ a pénzügyi piacon, és az árat az Eladó nem befolyásolja), ha a szerződés tárgya a Fogyasztó speciális igényei szerint készült áru eladása, vagy kifejezetten egy Fogyasztó számára kijelölt termék értékesítése, vagy olyan termék értékesítése, ingatlanai tekintetében nem adható vissza.

5. Az eladó fenntartja a jogot a rendelés vagy annak egy részének visszavonására, ha:

a) árut nem gyártanak, vagy a termelés leállt

b) a szállító megváltoztatta az áru árát c) az áru ára rossz volt

 

VII.Guarantee and service

1. Particular guarantee and service conditions are stated in respective letters of guarantee of particular goods obtained by the Consumer with goods purchase.

2. If not otherwise stated in letters of guarantee, guarantee period for performing the Consumers contract is determined at least to 24 months or exceeded on the basis of the expiry date of goods. The Consumer is a person who will not act in subject-matter of their commercial or other business activity in concluding and performing the Consumer contract. It is possible only to complain goods purchased from and paid to the Seller. To apply complaint, the Consumer is obliged to deliver (if nature of goods permits) goods which are under complaint – clean, not mechanically damaged, including manuals, a letter of guarantee, an invoice or another payment document of goods to the Seller. To apply complaint, the Consumer will follow instructions stated in letter of guarantee.

3. Guarantee authorisation will lapse in the case of mechanical damage of goods, operating goods in inappropriate conditions, unprofessional installation, not meeting particular standards on the part of the Consumer or person who installed goods, or if other than authorised person intervened into. Defects caused by natural disaster and incorrect manipulation are excluded from guarantee.

4. In the case of applying complaint it is recommended that the Consumer will inform the Seller via telephone that concerned goods show defect and the way it has appeared. Next steps for applying complaint will be recommended to the Consumer.

 

VIII. Final provisions

1. According to the character of ordered goods, the Seller is entitled to call the User upon personal examination and personal withdrawal of goods (mainly relating to costly goods, volume-consuming or weight-consuming goods). In such cases the Consumer will be contacted and next procedures will be agreed upon. If the Consumer has already paid purchase price, amount will be repaid unless otherwise agreed.

2. The seller reserves the right of price change. If price change will be made the Seller will contact the Consumer. The Consumer is entitled to cancel order in the case of price change.

3. The Buyer agrees that all legal essentials will be dealt with in the seat of company of the Seller, in locally and substantially applicable court.

4. The Consumer declares that they have taken note with these general conditions before fulfilling and applying order and they endorse with them. Regardless of other contract provisions, the Seller will not be responsible for loss of profits, opportunities of the Consumer or of any other indirect or subsequent loss from negligence, infringement of contract or otherwise incurred.

5. The Seller and the Consumer agreed that they fully acknowledge distance communication – telephone, fax (including hand-written order), electronic form of communication mainly via electronic mail and internet network as valid and binding for both parties.

 

These general commercial terms and conditions were made and provided in good faith for the purpose of fulfilling legal conditions and adjustments of sound business relationship between the Seller and the Consumer. If some regulations of these conditions will confute or will be entirely or partly unenforceable by competent authority of the Slovak republic, validity or enforcement of other regulations and remaining parts of particular regulation will remain unaffected. Rights of the Consumer in relation to the Seller will remain unaffected by conditions, arising from the Consumer protection Act No. 634/1992 Coll. as subsequently amended and regulated and the Consumer protection Act at door-to-door selling and at mail order selling No. 108/2000 Coll. of laws as subsequently amended and regulated.Legal relationships and conditions will be governed by relevant provisions of Commercial or Civil code, if expressly extra-legal relationships and conditions as well as contingent disputes arose from failure to comply these conditions. These commercial conditions will be governed by the Acts of the Slovak republic.